Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dissabte fins a migdia estarà entre mig i molt ennuvolat a la meitat nord i entre poc i mig ennuvolat a la meitat sud. A partir de migdia, la nuvolositat minvarà fins a quedar serè o poc ennuvolat a la meitat nord, mentre que a la resta augmentarà fins a quedar entre mig i molt ennuvolat sobretot al litoral i prelitoral. Independentment, a l'extrem nord del Pirineu romandrà entre molt ennuvolat i cobert al llarg del jorn.
Bufarà vent de component nord fins a migdia i de components nord i est a partir de llavors. Serà entre fluix i moderat, amb cops forts i alguns de molt forts al litoral i prelitoral a partir de migdia. Serà més reforçat a cotes altes i mitjanes del Pirineu i Prepirineu on també hi haurà cops molt forts fins al vespre. A banda bufarà mestral al terç sud amb cops forts i algun de molt fort fins a migdia, i tramuntana a l'Empordà amb cops forts i alguns de molt forts. Amb tot, fins a migdia hi haurà intervals de vent fluix i variable al nord de la depressió Central, l'interior del quadrant nord-est i el nord del litoral central.
Temperatura mínima similar o lleugerament més baixa al litoral i prelitoral, i entre lleugerament i moderadament més baixa a la resta. Es mourà entre els -7 i -2 ºC al Pirineu, entre els -4 i 1 ºC al Prepirineu, entre els -2 i 3 ºC a la depressió Central, entre els 0 i 5 ºC al prelitoral i entre els 3 i 8 ºC al litoral. La temperatura màxima serà entre lleugerament i moderadament més alta, tret de l'extrem nord del Pirineu on serà semblant o lleugerament més baixa. Oscil·larà entre 4 i 9 ºC al Pirineu, localment més baixa a l'extrem nord, entre els 6 i 11 ºC al Prepirineu i l'Altiplà Central, entre els 8 i 13 ºC a la resta de la depressió Central i al prelitoral, i entre els 10 i 15 ºC al litoral.
Activat un avís per vent al Vallès per aquest dissabte
Se suma al fred que previsiblement mantindrà la neu a La Mola
ARA A PORTADA
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 26 de gener de 2018 a les 22:57
Actualitzat el 26 de gener de 2018 a les 23:02
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025