​Aigües Sabadell obrirà un nou punt d'atenció a Can Puiggener

L'entitat farà una prova pilot a la seu de l'Associació de Veïns i Veïnes per estendre l'atenció descentralitzada en altres llocs de la ciutat

Publicat el 13 de novembre de 2021 a les 16:00
L'1 de desembre Aigües Sabadell iniciarà la prova pilot d'un nou punt d'atenció al barri de Can Puiggener. La intenció del projecte és estendre aquest servei a altres llocs de la ciutat, realitzant tota mena de gestions comercials i resolent dubtes a la població sabadellenca, sense que s'hagi de desplaçar al centre de la ciutat com s'ha fet fins ara.

La primera fase és comprovar el funcionament d'aquest nou model descentralitzat, que es portarà a terme a l'Associació de Veïns i Veïnes i s'afegirà a l'atenció que es porta a terme a l'oficina central del carrer de Sant Llorenç. A més, Aigües Sabadell continuarà oferint la seva atenció multimèdia 24 hores a través del telèfon, oficina virtual i Twitter.

Fa poc més d'un mes, la companyia ja va posar en marxa una campanya solidària per fomentar la factura digital de l'aigua. Va signar un conveni de col·laboració que instrueix que per cada nou client o persona que es passi a la modalitat digital, Aigües Sabadell ha de donar un euro a Rebost Solidari, entitat que gestiona la distribució solidària d'aliments. Des d'aleshores s'han adherit 280 persones a les gairebé 28.000 que ja reben la factura digital dins la ciutat.