El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha emès un avís de situació meteorològica de risc davant la previsió de fortes ratxes de vent de ponent aquest dissabte a la tarda al centre i sud de Catalunya. La ventada de ponent (oest) es farà notar a partir de migdia i durant tota la tarda/vespre especialment a nou comarques catalanes: el Priorat, la Conca de Barberà, l'Alt Camp, el Tarragonès, l'Anoia, l'Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf i el Baix Llobregat.
Paral·lelament, es preveuen ruixats al Pirineu i a les comarques del nord-est, amb una cota de neu que podria baixar fins als 1.400-1.200 metres. Els xàfecs serien en general febles però puntualment podrien ser moderats –més de 20 litres- i anar acompanyats de calamarsa.
Alerta per fortes ratxes de vent al centre i sud de Catalunya aquest dissabte
El Priorat, la Conca de Barberà, l'Alt Camp, el Tarragonès, l'Anoia, l'Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf i el Baix Llobregat, comarques més afectades

- Una dona en un càrrec directiu -
- Pexels
ARA A PORTADA
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
-
El BBVA promet als accionistes una rendibilitat superior a la del Banc Sabadell perquè acceptin l'opa Marc Orts i Cussó
-
Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places Redacció
-
Trens cancel·lats i retards per l'avaria que ha tallat totes les línies de Rodalies Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 02 de gener de 2016 a les 15:52
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu