S'acaba abril, marcat per la gran variabilitat, amb pluges, aiguats, vent, una mica de fred i canvi cap a l'ambient primaveral. Doncs, d'aquesta manera s'acomiadarà amb sol i temperatures agradables, molt semblants a les d'aquest dimecres, amb un lleuger repunt.
Així, el dia es llevarà amb un cel amb núvols, però que no taparan el sol, que lluirà des de primera hora. El termòmetre pràcticament calcarà els mateixos valors que 24 hores enrere.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iBlfI1EYojM[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dijous amb un cel poc ennuvolat i un predomini del sol i un ambient agradable. El mercuri se situarà entre els 8 i 13 ºC, mentre que els registres màxims oscil·laran entre els 20 i 25 ºC.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201273[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2020 a les 23:00
Actualitzat el 29 d’abril de 2020 a les 23:12
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments