La junta de govern local de l'Ajuntament de Sabadell, celebrada aquest dilluns, ha aprovat les bases que han de regular l'oposició per cobrir, mitjançant oposició lliure, set places dins la Policia Municipal de la ciutat.
Són unes vacants dins l'oferta pública d'ocupació de l'any 2020 i amb la voluntat d'assolir els 276 efectius entre la plantilla policial. L'anunci també s'emmarca dins la reorganització de l'estructura del cos.
A la vegada que s’estan posant noves eines de treball per augmentar la seguretat dins el municipi, com ara, l’impuls de la renovació la flota de vehicles, la creació de la Policia de Districte el projecte per a la instal·lació de càmeres a l’espai públic, entre d'altres.
Aprovades les bases per incorporar set nous agents a la Policia de Sabadell
La voluntat és assolir els 276 efectius
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’abril de 2021 a
les 18:29
Actualitzat el
12 d’abril de 2021 a les
18:39
Et pot interessar
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
