L’Ajuntament aposta aquest any per oferir activitats per a joves durant aquestes festes. Entre les iniciatives destaca la Festa de Nadal, que tindrà lloc el 24 de desembre, a partir de les 11 de la nit, a l’equipament juvenil del carrer dels Emprius, i el solstici d’hivern que se celebrarà el mateix dia 24, a partir de la mitja nit, al pàrquing de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a Sabadell.
Passat el Nadal, el 28 de desembre, dia dels Sants Innocents, es proposa als joves participar en el Gamer Christmas, en què els participants tindran l’oportunitat de trencar els estereotips gamers. Serà també a l’equipament juvenil del carrer dels Emprius, de 2/4 de 4 de la tarda a les 9 del vespre.
Les activitats continuaran el 29 de desembre, a la plaça del Gas, amb el Nadal Inno-Tic, des de les 12 del migdia fins a les 6 de la tarda. Tot i que la majoria d’activitats estan enfocades a un públic de totes les edats, la jornada es complementarà amb activitats exclusives per a adolescents i joves. Entre aquestes activitats, destaca la que durà a terme la youtuber Leopolda Olda.
D’entre totes les activitats, es podrà gaudir d’un taller d’edició de fotografia en què els participants podran triar entre 4 imatges de llocs rellevants de la ciutat per poder elaborar la seva felicitació de Nadal, una paradeta de robòtica per conèixer diferents tipus de robots que caminen sense sortir-se de la línia o bé fruites que fan música entre d’altres sorpreses.
A més, Inno-Tic oferirà tallers de construcció d’helicòpters amb energia solar, d’energia i sostenibilitat, de reparació d’aparells electrònics i una reunió de Lomons amb Leopolda Olda.
Aquestes són les activitats juvenils durant aquest Nadal a Sabadell
La Festa del Nadal serà el 24 de desembre a partir de les 11 de la nit
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
24 de desembre de 2017 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
