La cinquena edició de la campanya Solidaris amb Castellar se celebrarà del 27 de maig al 10 de juny d'aquest 2016. Així ho ha anunciat la Comissió per a la Inclusió Social del Consell del Consell Sociosanitari de la localitat. Aquesta iniciativa té per objectiu recollir aliments i productes que es repartiran entre famílies de la vila amb dificultats socioeconòmiques derivades des dels Serveis Socials municipals.
Com en edicions anteriors, mentre duri la campanya la ciutadania podrà portar els productes requerits a les caixes que trobarà ubicades als següents punts: El Mirador, Biblioteca Municipal Antoni Tort, Ludoteca Municipal Les 3 Moreres, Escola Municipal de Música Torre Balada, Escola Municipal d’Adults, Palau Tolrà, PIPAD, Casals de gent gran, Ràdio Castellar – L’Actual i Espai Tolrà.
Els supermercats castellarencs també s’implicaran activament amb aquesta causa, de manera que el primer cap de setmana de la campanya (27 i 28 de maig) es convertiran també en punts de recollida. Altres entitats que s’hi vulguin unir poden fer-ho enviant un correu electrònic. En aquesta ocasió, l’organització sol·licita: llet, oli, llegums cuits envasats i tomàquet fregit.
Totes aquelles persones que hi vulguin formar part o que vulguin ser voluntaris de la campanya poden adreçar-se a Càrites o a Creu Roja de Castellar del Vallès. La Comissió per a la Inclusió Social, impulsora de la campanya, està formada per diferents entitats socials, partits polítics, Ajuntament i Àrea Bàsica Salut, i treballa per millorar la situació social que actualment estan patint moltes famílies castellarenques.
Arriba la cinquena edició de la campanya Solidaris amb Castellar
La Comissió per a la Inclusió Social del Consell Sociosanitari recollirà aliments i productes per repartir entre les famílies necessitades de la vila

- L'hemicicle pràcticament buit en el ple d'aquest divendres. -
- Parlament
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 18 de maig de 2016 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime