Un home, de 33 anys, va resultar ferit, de caràcter lleu, en ser atropellat per vehicle a Sabadell. Concretament a la ronda Collsalarca, a l'altura del número 74. Va ser aquest dimecres a la tarda, a les 15 hores.
Segons ha precisat la Policia Municipal de Sabadell, la víctima creuava el carrer entre dos vehicles estacionats. La persona ferida la van traslladar al CUAP Sant Fèlix. Fins al lloc es van desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i una unitat del cos policial.
Atropellen un home de 33 anys a Sabadell
La víctima creuava el carrer entre dos vehicles estacionats
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 06 d’abril de 2023 a les 15:48
Actualitzat el 06 d’abril de 2023 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure