Autema, la concessionària de l'autopista Terrassa - Manresa, haurà d'indemnitzar amb 4.105 euros un conductor que va xocar contra un porc senglar mentre circulava per la via en sentit Barcelona, segons informa Expansión.
El conductor va presentar una demanda contra la concessionària de l'autopista i ara l'Audiència Provincial de Barcelona li ha donat la raó. L'audiència condemna Autema a indemnitzar el conductor amb 4.105 euros "pels danys i perjudicis patits en l'accident de circulació".
Autema haurà d'indemnitzar amb 4.105 euros un conductor que va xocar contra un senglar a l'autopista
L'Audiència Provincial de Barcelona considera la concessionària de l'autopista Terrassa - Manresa responsable de l'accident
ARA A PORTADA
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany Marc Orts i Cussó
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 29 de juny de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
