Badia del Vallès se suma als actes de commemoració del Dia Internacional de la Dona. El programa arrenca aquest mateix dimarts amb una sessió pràctica titulada "Recomanacions per evitar l'ús sexista del llenguatge", a les quatre de la tarda al Casal cívic.
Una hora més tard, actua al Casal d'Avis el grup La Edad de Oro i, a dos quarts de sis de la tarda, la plaça Major acull l'acte reivindicatiu organitzat per l’associació Dones per la Igualtat, amb la col·laboració del grup de dones Trenquem el Silenci. Allà es llegirà el manifest "Feminitzant el món local", a càrrec de la regidora d'Igualtat, Maria José Granados.
Els actes clouran dissabte 12 de març amb el tradicional sopar organitzat per Dones per la Igualtat de Badia del Vallès, a l'edifici Antonio Machado.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
