Badia del Vallès se suma als actes de commemoració del Dia Internacional de la Dona. El programa arrenca aquest mateix dimarts amb una sessió pràctica titulada "Recomanacions per evitar l'ús sexista del llenguatge", a les quatre de la tarda al Casal cívic.
Una hora més tard, actua al Casal d'Avis el grup La Edad de Oro i, a dos quarts de sis de la tarda, la plaça Major acull l'acte reivindicatiu organitzat per l’associació Dones per la Igualtat, amb la col·laboració del grup de dones Trenquem el Silenci. Allà es llegirà el manifest "Feminitzant el món local", a càrrec de la regidora d'Igualtat, Maria José Granados.
Els actes clouran dissabte 12 de març amb el tradicional sopar organitzat per Dones per la Igualtat de Badia del Vallès, a l'edifici Antonio Machado.
ARA A PORTADA
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
Publicat el 07 de març de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025