La plaça de la Vila de Barberà del Vallès acollirà aquest dissabte la presentació del programa de Festa Major, per donar a conèixer el conjunt d'activitats que es faran per celebrar la cita més important de l'any. Tindrà lloc els dies 1, 2, 3 i 4 de juliol.
A l'acte, que començarà a les 18:00 hores, es convida a tothom a portar una samarreta per decorar-la amb la imatge de Festa Major. També es comptarà amb l'actuació de la batucada Arritmia, que sortirà del Mercat Municipal Onze de Setembre en direcció a la plaça de la Vila, fent rua i omplint de música els carrers de la ciutat.
El jovent barberenc també farà difusió de les activitats de Festa Major a l'Espai Jove, amb un Correbars amb la txaranga Xarangarin (20:00 hores) i amb la festa de presentació del Xiri de Festa Major, amb batalla de dj's (22:30 hores).
Posa't el mocador de Festa Major!
Aquest dissabte, durant la festa de presentació a la plaça de la Vila també es podrà adquirir el mocador de Festa Major, que té el preu d'un euro. Tots els diners recaptats es destinaran al Banc d'Aliments.
Barberà desvetlla els secrets de la Festa Major d'enguany
Societat
Aquest dissabte la palça de la Vila acull la presentació dels actes previstos
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
