Canvi de temps de cara al cap de setmana. Un front que entrarà pel Pirineu aquest dissabte deixarà algun ruixat a partir del migdia. Les precipitacions afectaran tota la zona nord però les tempestes més abundants cauran al triangle format pel Berguedà, Osona i el Ripollès.
Tot i la pluja, el dia serà molt calorós, la temperatura màxima rondarà entre 27 i 32 ºC al Pirineu i litoral i entre 31 i 36 ºC a la resta, si bé a ponent i Vall de l'Ebre serà puntualment més alta, com informa el Meteocat.
La xafogor mantindrà les mínimes altres i, per tant, la nit del dissabte al diumenge serà calorosa. El diumenge hi haurà restes de núvols al Pirineu que s'aniran desfent a partir del migdia. En general, doncs, el cel serà serè excepte per alguns intervals de núvols baixos al sector central del litoral i prelitoral, que no portaran precipitacions. Les temperatures seran iguals o lleugerament més baixes.
Cap de setmana de xafogor amb alguns ruixats
Es preveuen pluges a partir de dissabte al migdia al Berguedà, Osona i el Ripollès | Els termòmetres s'enfilaran fins als 35 graus diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2016 a les 17:11
Actualitzat el 19 d’agost de 2016 a les 17:12
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places