L'Ajuntament de Castellar del Vallès reduirà la tarifa de les escoles bressol entre un 10 i un 30% el curs vinent a les famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica. La rebaixa s'aplicarà en el preu bàsic d'escolaritat, és a dir, sobre la quota mensual establerta per cinc hores diàries d’utilització de les llars d’infants El Coral o Colobrers.
Podran acollir-se a la reducció del 10% de la tarifa les famílies nombroses i monoparentals, i també aquelles que hagin matriculat un segon fill a l’escola bressol, que passaran a pagar 150,30 euros al mes en comptes de 167. La rebaixa serà del 15% (141,94 euros/mes) en el cas d’escolaritzar-hi el tercer fill o més.
Pel que fa a la reducció vinculada a la capacitat econòmica de les famílies, aquesta podrà ser del 10% (150,30 euros/mes), 20% (133,60 euros/mes) o 30% (116,90 euros/mes) de la tarifa ordinària. El percentatge de rebaixa es calcularà a partir d’una taula que recull, d’una banda, el nombre de residents a la unitat familiar i, de l’altra, el seu límit de renda anual.
Aquestes reduccions en la tarifa, aprovades per la junta de Govern Local, no són acumulatives i les famílies podran sol·licitar aquests ajuts durant el període de matrícula. A més, també es rebaixarà el curs vinent la tarifa del servei de menjador de les escoles bressol municipals. En aquest cas, la reducció s’aplicarà a totes les famílies, que pagaran un 5% menys respecte el preu actual.
Castellar abaixa el preu de l'escola bressol per a famílies en risc
Els descomptes s'aplicaran el curs vinent

- Els descomptes van del 10 al 30% | Ajuntament de Castellar del Vallès -
- | Ajuntament de Castellar del Vallès
Ara a portada
Publicat el 29 d’abril de 2016 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat