Castellar ha estrenat el primer punt de recàrrega per a vehicles elèctrics. Es troba al carrer de Portugal, al davant de l’Espai Tolrà. La connexió és lliure i gratuïta de cotxes elèctrics de quatre rodes, scooters i bicicletes elèctriques.
La caixa de recàrrega compta amb dos endolls, per la qual cosa s’han habilitat dues places d’aparcament destinades als turismes que s’hagin de recarregar. Una de les preses del punt permet la recàrrega completa de forma semiràpida, és a dir, en sis hores i usant una potència de corrent màxima de 22 kW. L’altre és un punt de recàrrega més lenta. Segons dades del padró de 2017, al municipi hi ha 10 vehicles amb motor elèctric.
La posada en funcionament d’aquest primer punt ha suposat una inversió municipal de prop de 7.000 euros. L’actuació s’emmarca dins el Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible (PAES), al qual està adherit el municipi i que té per objectiu la reducció del 20% de les emissions de diòxid de carboni.
Castellar estrena el primer punt de recàrrega per a vehicles elèctrics
És gratuït i s'han habilitat dues places
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de febrer de 2018 a les 17:39
Actualitzat el 01 de febrer de 2018 a les 17:51
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
