Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dilluns deixarem la pluja enrere, però tindrem un matí gris i un termòmetre amb mínimes més baixes.
Al litoral i prelitoral i al quadrant nord-est estarà entre mig i molt ennuvolat fins a migdia i entre poc i mig ennuvolat a partir de llavors, si bé a la tarda es mantindrà entre mig i molt ennuvolat al Pirineu oriental i al massís del Port. A la resta del país estarà mig ennuvolat al matí i entre poc i mig ennuvolat a la tarda.
La temperatura mínima baixarà entre lleugerament i moderadament i en molts casos es donarà al final de la jornada. La temperatura màxima serà similar a litoral i prelitoral sud i similar o lleugerament més alta a la resta del país.
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 18 de novembre de 2018 a les 21:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
