Aquest diumenge els Tres Tombs tornen a Cerdanyola del Vallès, una celebració que provocarà alguns talls de carrer i la modificació del recorregut d'algunes línies d'autobús. Es tracta d'una de les passades més matineres del país, que tindrà lloc pels carrers de la ciutat.
Els carrers es tallaran al trànsit just abans de la passada i a mida que aquesta avanci s'anirà restablint la circulació. La sortida de les cavalleries, carros i carruatges està prevista a les 12.00 hores des del Parc Tecnològic i l'arribada serà cap a les 14:30 hores al carrer de Sant Ramon. El recorregut serà: Parc Tecnològic, c. dels Artesans, c. de Sant Ramon, c. d’Anselm Clavé, c. de la Mare de Déu del Pilar, pl. de Sant Ramon, c. de Sant Casimir, c. de Francolí, c. de Sant Antoni, c. de Felicià Xarau, pg. de Cordelles, c. de Lluís Companys, c. de Sant Iscle, av. de la Primavera, c. de Sant Iscle, c de Sant Martí, i c. de San Ramon
D'altra banda, les línies urbanes i interurbanes d'autobusos que circulen per Cerdanyola es veuran també afectades el diumenge durant el matí. La normalització del recorregut es produirà segons vagi avançant i/o finalitzant la passada.
Cerdanyola acull aquest diumenge els Tres Tombs més matiners del Vallès
Societat
La cita resseguirà els carrers de la localitat
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
12 de gener de 2019 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
