Els carrers de Cerdanyola del Vallès comptaran amb 9 nous contenidors per a la recollida d'oli usat. La ubicació d’aquestes nous contenidors serà: Avinguda de Catalunya, 58-A; Avinguda d’Espanya, 5-7; Avinguda de Flor de Maig amb carrer de Montflorit; Carrer d’Anselm Clavé, 16
Carrer de la Pineda – Parc Pinetons: Carrer Costa, 16; Passeig de Cordelles amb carrer Felicià Xarau; Carrer de Cervantes, 2; Avinguda de la Primavera, 76.
La campanya del Consorci també inclourà la presència d’un educador ambiental que circularà amb una bicicleta retolada amb el lema de campanya i equipada amb portaequipatges i megafonia que, a mode d’afilador, farà una crida a la població perquè l’oli usat de la cuina es recicli als contenidors corresponents.
A més, els veïns i veïnes que habitin als entorns dels nous contenidors, també rebran a les seves portes un flyer informatiu a mode de penjador de pom de porta, que els informarà de l’arribada del nou contenidor d’oli al barri.
L'any 2011 Cerdanyola del Vallès es va afegir als municipis de la comarca que fan recollida d'oli usat amb contenidors ubicats a la via pública. El reciclatge de l’oli usat és especialment important ja que es tracta d’un tipus de residu especial que si no es gestiona correctament i es llença per la pica, ocasiona obstruccions a les canonades i dificulta la depuració de l’aigua. En canvi, el seu reciclatge permet la generació de biodièsel, un combustible menys contaminant pel medi ambient.
En el marc de la Campanya Excuses o Separes iniciada al novembre, el Consorci també disposa d’una pàgina web i un WhatsApp (656 893 709) informatiu a disposició de la ciutadania, per resoldre qualsevol qüestió referent als residus.
Cerdanyola disposarà de 9 contenidors més d'oli
Els nous contenidors s’afegeixen als 15 existents
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 19 de gener de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime