Els partits de l’oposició de Sabadell han reaccionat a la decisió del Banc Sabadell de canviar la seva seu social a Alacant. Ciutadans i PSC han lamentat aquesta mesura, tot i que amb respostes diferents. Des de la formació taronja s’ha apuntat “al separatisme” com el responsable de la marxa “d'un símbol d'identitat de la ciutat".
Tot i així, el portaveu, José Luis Fernández, ha volgut posar “tranquil·litat”, garantint que “l'estructura operativa del banc a la ciutat es manté i se seguirà donant servei a tota Espanya". Fernández ha augurat un panorama “desastrós” si continua “la deriva independentista”. Per això, ha defensat que seguiran treballant per evitar la separació de Catalunya de l’Estat.
Per la seva part, els socialistes han instat a l’Ajutament “fer tot el possible” per evitar la sortida del Banc Sabadell, ja que és “una de les principals entitats originàries de Sabadell, amb més de 130 anys d’història”. “S’ha de prioritzar Sabadell per davant dels seus interessos”, han avisat, en referència al consistori.
El principal partit de l’oposició a la ciutat ha responsabilitzat d’aquesta “mala noticia” la Generalitat “per la seva fugida cap a l’abisme”. En aquest sentit, ha manifestat que la mesura de l’entitat financera “és un símptoma del creixement de la preocupació” en el món econòmic.
Ciutadans i PSC lamenten la marxa del Banc Sabadell
La formació taronja culpa “al separatisme” i els socialistes insten a l’Ajuntament a evitar la marxa de l’entitat
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2017 a les 17:26
Actualitzat el 06 d’octubre de 2017 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès