Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dissabte hi haurà cel serè o poc ennuvolat en general, si bé, a partir del final del matí creixeran nuvolades en zones de muntanya que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat en aquests sectors. A banda, hi haurà alguns intervals de núvols durant la tarda a la Costa Brava.
Durant la tarda s'esperen xàfecs a zones de muntanya d'intensitat entre feble i moderada. Aniran acompanyats de tempesta i localment de calamarsa o pedra. S'acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. Tot i això, seran localment abundants i fortes a punts de l'interior de la meitat nord.
La temperatura mínima serà semblant. Voltarà entre els 12 i 17 ºC al Pirineu i Prepirineu, entre els 16 i 21 ºC a la resta de l'interior, i entre els 19 i 24 ºC al litoral. La màxima serà semblant, o lleugerament més baixa a l'extrem nord-est. S'assoliran valors entre els 29 i 34 ºC en general, localment més altes a l'interior de les Terres de l'Ebre i a Ponent.
Comiat de l'agost amb sol i temperatures altes
Societat
Al final de la jornada arribaren núvols i possibles pluges
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
30 d’agost de 2019 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
