Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest divendres el cel romandrà serè o poc ennuvolat per bandes de núvols alts en general. Fins a mig matí hi haurà núvols baixos al nord del litoral, prelitoral i resta del quadrant nord-est i al final del dia a la meitat sud del litoral i prelitoral. A més, hi haurà estrats baixos a la depressió Central, localment persistents a Ponent fins a migdia.
La temperatura mínima serà similar o lleugerament més baixa mentre que la màxima serà semblant, o localment més alta a la meitat nord del litoral i prelitoral. La mínima es mourà entre -5 i 0 ºC al Pirineu i Prepirineu, entre -1 i 4 ºC a la depressió Central, entre 0 i 5 ºC al prelitoral i entre 3 i 8 ºC al litoral. La màxima es mourà entre 11 i 16 ºC al Pirineu, entre 8 i 13 ºC a l'altiplà Central i a Ponent i entre 14 i 19 ºC a la resta del país.
Continua el sol amb un lleu descens del termòmetre
Societat
Temperatura suau a les hores centrals del dia
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
07 de febrer de 2019 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
