La Policia Municipal de Sabadell ha intervingut, en les últimes 24 hores, 380 plantes de marihuana en dues plantacions diferents.
Dimecres a la matinada, els agents van decomissar 200 plantes en un local del barri de Gràcia. S'han obert diligències judicials per un delicte contra la salut pública contra els responsables.
Ahir dijous, pels volts de les 12h, en un domicili del barri del centre de Sabadell es va localitzar una nova plantació, on es van decomissar 180 plantes de marihuana, i també es va detectar una connexió fraudulenta d'electricitat. Així, a més d'un delicte contra la salut pública, els responsables estan acusats de defraudació del fluid elèctric.
Decomissen 380 plantes de marihuana a Sabadell en dos dies
Les plantacions es van localitzar en un local del barri de Gràcia i en un domicili del centre de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2022 a les 14:23
Actualitzat el 22 de juliol de 2022 a les 14:31
Et pot interessar
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
