Un matrimoni del centre de Sabadell denuncia l'estat en què es troba el parc de la plaça Fidela Renom. Es tracta de la Sílvia i en Jordi, que hi duen el seu fill, i asseguren que mostra un aspecte lamentable.
"La nostra queixa ´es per l'estat lamentable en què està el parc, és una vergonya de lloc, on hi ha tants nens, i que té una tela arrencada des de fa anys", asseguren.
Ens podeu fer arribar les vostres fotodenúncies al correu naciosabadell@naciodigital.cat i a través dels nostres perfils de Facebook i Twitter.
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 01 de gener de 2017 a les 19:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
