Un operatiu conjunt de la Policia Local de Cerdanyola del Vallès i dels Mossos d'Esquadra va desmantellar el passat cap de setmana una festa il·legal que s'havia organitzat al Parc Natural de Collserola, en una zona propera al cementiri, al límit entre els municipis de Cerdanyola i Montcada i Reixac.
El cos policial local, tal com ha precisat a NacióSantCugat, va rebre l'avís a la mitjanit de dissabte a diumenge, en el qual es detallava que hi havia aquesta concentració de persones, entre la masia de Can Catà i la zona de Can Llosses, a tocar de l'equipament funerari.
A les quatre de la matinada, efectius d'ambdós cossos de seguretat, van irrompre a la festa i, en aquells moments, es van aconseguir identificar i denunciar vuit persones, encara que les mateixes fonts han admès que possiblement s'haurien aplegat fins a una vintena.
Aquests vuit denunciats se'ls va sancionar per incomplir el confinament nocturn -tant a Cerdanyola com a Montcada no es pot circular des de la 1 a les 6 de la matinada-, i també per beure alcohol a la via pública i possessió de diverses substàncies estupefaents.
A més, així mateix els agents van intervenir, entre d'altres coses, material necessari per a la festa com un generador elèctric que alimentava altaveus i focus de llums.
Desmantellen una festa il·legal al bosc de Collserola
Societat
Hi ha vuit persones denunciades, però se sospita que va arribar haver-hi una vintena de persones
ARA A PORTADA
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
Publicat el
10 d’agost de 2021 a
les 16:40
Actualitzat el
10 d’agost de 2021 a les
16:54
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
