[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XwznL8TsRtU[/youtube]
Ruixats, inundacions, arbres caiguts, usuaris sense llum... Aquesta nit el temporal ha fet estralls en diversos punts de Catalunya i ha obligat a activar l'alerta del Pla Inuncat per pluges al Baix Penedès i Garraf. Protecció Civil ha atès unes 400 trucades durant la nit i els Bombers han fet unes 180 sortides a causa de les fortes pluges. I ara què? La previsió meteorològica indica que el temporal amaina, tot i que l'inici de setmana vindrà marcat per un temps insegur.
Segons informa el Meteocat, a partir de migdia s'espera algun ruixat aïllat al Pirineu i Prepirineu i a l'interior del quadrant nord-est. La precipitació serà d'intensitat entre feble i moderada i s'acumularan quantitats entre minses i poc abundants. A més, els ruixats podran anar acompanyats de tempesta. La temperatura màxima serà entre lleugerament i moderadament més baixa. Oscil·larà entre 21 i 26 ºC al Pirineu, i entre 25 i 30 ºC a la resta del territori. El descens de temperatura més notable es donarà l'interior del país.
De cara a dimarts, és possible algun ruixat aïllat a punts del Pirineu, massís del Port i interior del quadrant nord-est; seran d'intensitat fluixa, localment moderada i acumularan quantitats minses i localment poc abundants de precipitació. Les temperatures seran més baixes. La mínima voltarà entre 7 i 12 ºC al Pirineu, entre 17 i 22 ºC al litoral i entre 12 i 17 ºC a la resta del territori. Per la seva banda, la màxima voltarà entre 20 i 25 ºC al Pirineu i entre 25 i 30 ºC a la resta, localment més alta a Ponent i al terç sud.
Dimecres els ruixats desapareixeran però es mantindrà el cel ennuvolat en diversos punts del país. La temperatura tornarà a pujar.
Després del temporal, quin temps farà aquests pròxims dies?
La previsió meteorològica indica que els ruixats amainen, tot i que l'inici de setmana vindrà marcat per un temps insegur
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 12 d’agost de 2019 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat
On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
