Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat diumenge tres joves, un d'ells menor, com a presumptes autors d'un robatori amb violència i intimidació comès a Sabadell, al voltant del Parc Catalunya i segons la policia catalana, d'acord amb el relat de la víctima, després de fer-lo caure al terra el van obligar a treure diners d'un caixer proper.
El cos va rebre l'avís al voltant de les 22.30 hores, gràcies a que un testimoni va veure els tres detinguts com amenaçaven i demanaven diners a l'home i es dirigien cap a la carretera de Terrassa. Una patrulla i agents de paisà van trobar-los poc després.
La víctima va explicar que tornava de treballar i que "algú se li va apropar per l'esquena i el va tirar a terra". Aleshores, li van demanar el mòbil i diners, obligant-lo anar a un caixer per treure'ls.
Els tres van quedar detinguts, però els agents, en comprovar les dades, van adonar-se que un era menor. Aquest va passar a disposició de Fiscalia de menors, que va decretar la seva llibertat. Igual que per als altres dos, després de declarar al jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de la ciutat, tot i que a un d'ells se li va imposar una ordre d'allunyament de la víctima.
Detenen tres joves per robar amb violència a Sabadell i obligar la víctima a treure diners d'un caixer
Es va produir pels voltants del Parc Catalunya la nit de diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2021 a les 17:33
Actualitzat el 11 d’agost de 2021 a les 17:57
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places