La Policia Municipal de Sabadell ha detingut aquesta passada mitjanit un jove, de 23 anys, després de robar a l'interior d'una furgoneta al carrer Illa Magna. Va accedir a l'interior trencant un dels vidres.
El cos ha rebut l'avís del propietari del vehicle, quan mancaven 18 minuts per a l'una de la matinada, en què s'ha detallat que un jove acabava de trencar un vidre de la seva furgoneta per robar-li a l'interior.
Ell mateix, tal com ha especificat la Policia Municipal, ha sortit rere el lladre, però finalment han estat agents els que l'han localitzat i detingut com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força en interior de vehicle.
En l'escorcoll li han trobat les pertinences que havia sostret i s'han retornat a la persona que ho ha denunciat. En total, han participat quatre unitats del cos policial.
Detenen un jove després de robar a l'interior d'una furgoneta a tocar de la plaça de les Termes
Societat
El propietari del vehicle va perseguir-lo
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
Societat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
12 de maig de 2021 a
les 17:00
Actualitzat el
12 de maig de 2021 a les
17:05
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
