Aquest divendres, festiu per la celebració de Divendres Sant, estarà marcat per la presència del sol, en un ambient que serà plenament primaveral. El dia es llevarà amb un cel net de núvols i amb un termòmetre que amb el pas de les hores anirà a l'alça.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UQ5HphnDvx0[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un divendres clarament assolellat, amb una nul·la o minsa presència de nuvolositat. Hi haurà diferència tèrmica entre les primeres hores i les centrals, quan s'espera que el mercuri s'enfili fins per sobre dels 22 ºC.
Així, els valors mínims es mouran entre els 4 i 9 ºC, especialment en l'arrencada de divendres, mentre que la màxima oscil·larà entre els 17 i 22 ºC.
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Publicat el 09 d’abril de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025