"Algun cop t'has parat a pensar el que realment és necessari a la teva vida? Si de sobte, et quedessis sense res, estàs segur del que realment trobaries a faltar?". Així s'anuncia el programa de televisió El contenedor, que molt aviat s'emetrà a Antena 3, i que deixa totalment nus als seus participants.
De les quatre cases que hi prenen part, n'hi ha una de Sabadell, formada per una parella. Són la Lídia, una professora i propietària d'una escolà d'anglès, i el Dani, empresari. Ambdòs es consideren consumistes i han participat en "aquesta experiència única", tal com subratlla el programa.
La trama de El contenedor és que durant deu dies s'hauran de desfer de totes les pertenences, fins i tot de la roba que duen posada. Tot plegat quedarà emmagatzemat en un gran contenidor, ubicat a un quilòmetre, i cada dia podran recuperar una cosa per persona.
Les principals normes són que no poden comprar res, excepte menjar i beguda, i a les llars no pot entrar res que no provingui d'aquests contenidors. Sí poden demanar ajuda i han de fer vida normal durant aquest temps, és a dir, anar a treballar, a la universitat i allò que es dediquin en el seu dia a dia els participants.
Amb aquests paràmetres, l'espai televisiu pretén mostrar que traient-se de sobre tot el material que els envolta s'adonaran de qui són i el que necessiten per ser feliços.
Dos veïns de Sabadell participen en un programa televisiu que els deixarà completament nus
Societat
És una experiència televisiva amb quatre participants que es queden "sense res"
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
19 d’agost de 2018 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
