El Centre de Normalització Lingüística de Sabadell oferirà aquest estiu i per primer cop cursos de llengües. A partir del 15 de juliol les proves de col·locació per als cursos, i actualment està oferint aquest estiu 4 cursos intensius, unes sessions inicials i tres bàsics 1, dos en horari de matí i l’altre de tarda.
Tres d’aquests cursos van començar el 30 de juny i acabaran el 24 de juliol, mentre que l’altre, un bàsic 1, començarà el 5 d’agost i s’allargarà fins al 28 del mateix mes, convertint-se en la primera vegada que el centre ofereix un curs de català durant el mes d’agost.
Tots tenen una durada de 45 h, que es reparteixen en dues hores i mitja diàries. Ara bé, les 120 places que s’han ofert estan exhaurides.
El Centre de Normalització Lingüística, obert per vacances
Societat
Ofereix per primera vegada cursos de llengua durant el mes d’agost
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
12 de juliol de 2015 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
