Aquest dissabte tindrà lloc a Sabadell la II edició de Les llengües esmolades dels Balls de Diables. Aquest acte, organitzat pel Ball de Diables de Sabadell, té com a objectiu principal donar a conèixer els Balls de Diables a Sabadell i a tot el Vallès. En aquesta ocasió, les colles participants són el Ball de Diables de Vilanova i la Geltrú, el Ball de Diables del Pla del Penedès i el Ball de Diables de Sabadell.
L'eix central de la festa són els Balls Parlats, representacions teatrals populars a l'aire lliure que representen la lluita del bé contra el mal, tractant a la vegada amb sàtira temes d'actualitat. A Sabadell són més coneguts com a Versots, representats pel Ball de Diables de Sabadell el dissabte de Festa Major un cop finalitzada la Cercavila.
La II edició de Les llengües esmolades dels Balls de Diables comptarà a les 19.00 hores amb la representació de Balls Parlats al Racó del Campanar. A les 20:45 hores es farà un seguici sense foc, passant per la plaça Sant Roc, el carrer Gràcia i la plaça del Pi-pi.
Finalment, a les 21.00 hores, se celebrarà el Cercavila de foc amb aquest itinerari: Pl. del Pi-Pi, C/ de les Valls, Pl. de l'Àngel, Raval de Dins, C/ Maria de les Neus, Raval de fora, C/ de la Salut, Pl. de l'Àngel, C/ Marià Fortuny, C/ de la Palanca i Passeig de la Pl. Major.
El foc s'apoderarà aquest cap de setmana del centre de Sabadell
Se celebra la segona edició Les Llengües esmolades dels Balls de Diables
Ara a portada
Publicat el 09 de juliol de 2019 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat
-
Societat Els alcaldes de l’Arc Metropolità reclamen a Brussel·les la gestió directa dels fons europeus per a habitatge