El Grup Municipal de Convergència Democràtica a l'Ajuntament de Rubí ha iniciat els tràmits administratius per a l'expulsió del regidor Sergi Garcia, segons ha anunciat la formació en un comunicat. El grup de CDC vol expulsar Garcia "pel trencament de les normes del grup en la presa de decisions entrant al govern municipal del PSC-PSOE de forma unilateral, sense previ acord amb l'altre membre del grup i contra el posicionament i les directrius polítiques adoptades en el sí dels òrgans de partit i del grup municipal".
L'escrit que ha entrat el president del grup de CDC, Víctor Puig, sol·licita que al proper Ple de la corporació es doni compte de l'expulsió del grup municipal de Sergi Garcia, que resta automàticament com a regidor no adscrit a cap grup municipal. Segons el grup de CDC afirma que "una vegada quedi acreditada la condició de regidor no adscrit també quedarà demostrada la condició de trànsfuga del regidor Garcia".
Segons el comunicat del grup convergent, "la finalització d'aquest tràmit pot allargar-se si l'alcaldessa decideix un alentiment del procés administratiu amb dilacions i informes negatius de la Secretària. Si és així, el grup municipal de Convergència Democràtica i el Partit Demòcrata esgotaran totes les vies administratives i legals necessàries perquè s'acrediti que l'alcaldessa de Rubí, Ana Maria Martínez, ha vulnerat els acords anti-transfuguisme per tal de canviar les majories del Ple establertes democràticament pels electors rubinencs a les eleccions municipals del maig del 2015".
Finalment, el Partit Demòcrata Europeu Català de Rubí manifesta: "L'alcaldessa ja no ens representa com a rubinencs, tampoc institucionalment, per haver creuat les línies de la decència, l'ètica política i del respecte democràtic". El PDECat qualifica que Martínez actua "indignament".
El grup de CDC de Rubí tramita l'expulsió de Garcia per «trànsfuga»
Societat
Ho fa "pel trencament de les normes del grup en la presa de decisions entrant al govern municipal del PSC-PSOE de forma unilateral"
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
01 de desembre de 2016 a
les 21:23
Actualitzat el
01 de desembre de 2016 a les
21:24
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
