Segons el Servei Meteorològic de Catalunya aquest dilluns, el darrer de novembre, de matinada augmentarà la nuvolositat i fins a migdia el cel estarà entre poc i mig ennuvolat. A partir de llavors la nuvolositat minvarà d'oest a est fins a quedar el cel serè o poc ennuvolat per núvols alts. Independentment, al vessant nord del Pirineu estarà localment molt ennuvolat fins a la tarda. A banda, hi haurà estrats baixos fins a primeres hores del matí al nord de la depressió Central, i fins a migdia a sobrevent del prelitoral sud.
Fins a migdia s'espera precipitació feble i minsa, o localment poc abundant, al vessant nord del Pirineu sobretot a cotes mitjanes i altes. A la resta del terç oest no es descarta fins a primera hora del matí algun plugim feble i inapreciable. La cota de neu voltarà els 2.100 metres.
Temperatura mínima semblant o lleugerament més alta; voltarà entre els 0 i 5 ºC al Pirineu i al Prepirineu, entre els 2 i 7 ºC a la depressió Central, entre els 7 i 12 ºC al litoral i prelitoral central i sud, i entre els 5 i 10 ºC a la resta del territori. Per la seva banda, la temperatura màxima serà lleugerament més alta, si bé pujarà localment de forma moderada; se situarà entre els 7 i 12 ºC al Pirineu, localment més baixa al vessant nord, entre els 12 i 17 ºC al Prepirineu i a la depressió Central, i entre els 14 i 19 ºC a la resta del territori.
El sol s'instal·la acompanyat d'unes temperatures a l'alça
Societat
inici de setmana amb temperatures a pujar
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Sabadell aposta per la seguretat i l'espai públic en l'últim pressupost del mandat: 303 milions d'euros ACN
-
-
Societat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
Publicat el
24 de novembre de 2019 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
