Aquests dies, des del passat dijous, són de record a Sabadell, així com a bona part de la resta del territori. És el tercer aniversari del referèndum de l'1-O i les conseqüències que va comportar. Ara fa tres anys, es va convocar una jornada de vaga general el dia 3 d'octubre, com a protesta per la repressió policial en les jornades de votació.
A la ciutat, on la policia espanyola va actuar a l'Escola Nostra Llar, lloc de votació de l'aleshores presidenta del Parlament, Carme Forcadell. Precisaament, des d'allà va arrencar la mobilització i va circular per diferents punts de la ciutat, entre d'altres, l'Eix Macià i va acabar a la plaça Sant Roc 25.000 persones, segons va detallar la Policia Municipal.
Però, més tard, al vespre, va haver-hi una nova convocatòria, que va aplegar 11.000 persones. En aquest ocasió, a les portes del consistori, que a causa de l'àmplia afluència, els assistents van haver de repartir-se per la plaça Doctor Robert, el Passeig de la Plaça Major i la Rambla.
[noticia]14018[/noticia]
[noticia]14059[/noticia]
[noticia]14015[/noticia]
El tercer aniversari d'una de les mobilitzacions més multitudinàries a Sabadell
Societat
Més de 30.000 persones van sortir al carrer al llarg de la jornada
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
Societat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Publicat el
03 d’octubre de 2020 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
