Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimarts creuaran bandes de núvols alts que deixaran el cel entre poc i mig ennuvolat al llarg de tota la jornada, si bé seran més abundants al final del dia al nord i oest del país on el cel quedarà entre mig i molt ennuvolat. A banda hi haurà alguns estrats baixos fins a primera hora del matí al nord de la depressió Central i punts de muntanya de la serralada prelitoral central i sud. A més, al vessant nord del Pirineu el cel romandrà cobert fins a migdia per núvols baixos que a partir de llavors minvaran progressivament.
Fins a migdia s'esperen precipitacions febles i disperses al vessant nord del Pirineu; acumularan quantitats minses de precipitació, localment poc abundants. La cota de neu se situarà inicialment entorn dels 1000 metres i pujarà al migdia fins els 1200 metres.
La temperatura mínima serà similar o lleugerament més baixa a punts de l'interior; per la seva banda la temperatura màxima serà lleugerament més alta. La temperatura mínima es mourà entre els -1 i 4 ºC al Pirineu, on puntualment podrà ser més alta en algunes valls per efecte del fogony, entre 0 i 5 ºC al Prepirineu, depressió Central i prelitoral nord, i entre 5 i 10 ºC a la resta. La màxima oscil·larà entre els 6 i 11 ºC al Pirineu, localment més baixa al vessant nord, entre 8 i 13 ºC al Prepirineu i depressió Central, i entre 13 i 18 ºC al litoral i prelitoral.
Ara a portada
Publicat el 26 de novembre de 2018 a les 23:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat