El Departament de Salut, en la seva estratègia d'arribar al màxim de població immunitzada, ha ampliat el període per vacunar-se sense cita prèvia a l'Hospital Parc Taulí. Serà tots els dimecres d'aquest mes i el primer d'octubre, el dia 6, entre les 10 i les 14 hores, a la carpa instal·lada a l'entrada de l'edifici principal.
Precisament, aquest dimecres era el darrer dia que havia fixat Salut en la iniciativa impulsada durant el mes d'agost, davant la davallada de vacunació de la ciutadania. A Sabadell, a més de l'hospital, també es van habilitar els centres cívics d'Arraona-Merinals i Rogelio Soto, a Campoamor -dos punts permanents a la ciutat-.
Les noves dates al Taulí són per a perones majors de 40 anys i la vacuna que s'administra és la de Janssen, que és d'una única dosi. Precisament, aquest mateix dimecres, el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona ha començat a ser punt de vacunació també sense cita.
[plantillacoronavirus]
Els dimecres de setembre, vacunació sense cita al Taulí
Societat
Segueix la iniciativa impulsada per Salut a l'estiu i està adreçada a majors de 40 anys
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
08 de setembre de 2021 a
les 16:46
Actualitzat el
08 de setembre de 2021 a les
17:23
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
