Els dimecres de setembre, vacunació sense cita al Taulí

Segueix la iniciativa impulsada per Salut a l'estiu i està adreçada a majors de 40 anys

Publicat el 08 de setembre de 2021 a les 16:46
Actualitzat el 08 de setembre de 2021 a les 17:23
El Departament de Salut, en la seva estratègia d'arribar al màxim de població immunitzada, ha ampliat el període per vacunar-se sense cita prèvia a l'Hospital Parc Taulí. Serà tots els dimecres d'aquest mes i el primer d'octubre, el dia 6, entre les 10 i les 14 hores, a la carpa instal·lada a l'entrada de l'edifici principal. 

Precisament, aquest dimecres era el darrer dia que havia fixat Salut en la iniciativa impulsada durant el mes d'agost, davant la davallada de vacunació de la ciutadania. A Sabadell, a més de l'hospital, també es van habilitar els centres cívics d'Arraona-Merinals i Rogelio Soto, a Campoamor -dos punts permanents a la ciutat-.

Les noves dates al Taulí són per a perones majors de 40 anys i la vacuna que s'administra és la de Janssen, que és d'una única dosi. Precisament, aquest mateix dimecres, el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona ha començat a ser punt de vacunació també sense cita.  

[plantillacoronavirus]