Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per un delicte contra la llibertat sexual que s'hauria comès aquesta passada matinada al voltant del Parc Catalunya de Sabadell, segons han confirmat fonts del cos. Hauria arribat poques hores després que es donés el tret de sortida a la Festa Major.
La policia catalana ha de determinar si es tracta d'un cas d'agressió sexual o abús sexual. Tal com ha pogut saber NacióSabadell de fonts properes a la investigació, hi hauria dues menors implicades -17 anys- i que encara no consta cap denúncia.
La investigació oberta ha de determinar si es tracta d'un únic autor o de més autors d'haver comès el delicte i, per tant, identificar-los. Per ara, no hi ha cap detingut i se segueix indagant en el cas.
Els Mossos investiguen un delicte contra la llibertat sexual la primera Nit de Festa Major de Sabadell
S'ha produït al voltant del Parc Catalunya la passada matinada
ARA A PORTADA
- Albert Hernàndez
- Exredactor de NacióSabadell
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 11:04
Actualitzat el 04 de setembre de 2021 a les 11:25
Et pot interessar
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
