Els presidents del Banc de Sabadell i el grup Planeta han estat protagonistes aquest dijous a la recepció del dia de la Hispanitat al Palau Reial de Madrid. Encapçalaven la delegació empresarial catalana al besamans dels reis Felip i Letícia en motiu de la festa nacional espanyola.
El banquer Josep Oliu i el directiu Josep Crehueras han assistit al principal acte institucional de la festivitat espanyola poc després que les empreses que comanden hagin acordat deixar de tenir seu social a Catalunya arran del procés. En les darreres setmanes havien mostrat preocupacions pel full de ruta sobiranista i rebut pressions del govern del PP en aquest sentit, que va facilitar els canvis de seu i l'ha utilitzat políticament contra l'executiu de Carles Puigdemont.
A més d'Oliu i Creuheras a la recepció també hi eren el president de la patronal de Foment, Joaquim Gay de Montellà, que diumenge passat era a la manifestació espanyolista de Barcelona, i el president de Freixenet, José Luis Bonet, que preveu canviar també el domicili de la seva empresa de begudes.
Els presidents del Sabadell i Planeta encapçalen la representació catalana a la recepció de la Hispanitat
Les dues companyies han acordat en els darrers dies el trasllat de les seves seus pel procés | També han passat pel besamans dels reis el president de Foment i el de Freixenet
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2017 a les 21:00
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments