Endesa ha reformat tecnològicament la subestació elèctrica de Rubí, segons un comunicat emès per l'empresa, amb una inversió de 100.000€ que serviran per millorar la qualitat i continuïtat del servei elèctric que reben 28.056 clients de vuit municipis del Vallès Occidental i el Baix Llobregat.
Les tasques han consistit en la substitució dels equips encarregats de protegir un dels transformadors de la instal·lació per uns de tecnologia d'última generació, que s'ocupen de desconnectar el transformador en cas que es produeixi alguna pertorbació aliena a la xarxa. Amb la renovació, es podrà tornar a connectar a distància.
L'actuació realitzada també permet que el subministrament es doti de millors característiques tècniques i de seguretat, cosa que comporta una millora substancial en la fiabilitat del servei.
La subestació de Rubí dona servei a clients dels municipis de Castellbisbal, Sant Cugat, Sant Quirze, Terrassa (Vallès Occidental); Abrera, Molins de Rei i El Papiol (Baix Llobregat).
Endesa reforma la subestació elèctrica de Rubí
Societat
La inversió ha estat de 100.000€, que serviran per millorar la qualitat i continuïtat del servei elèctric de 28.056 clients
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
11 d’agost de 2019 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
