La Policia Municipal de Sabadell va enxampar un vehicle, aquest dijous a la tarda, i amb matrícula alemanya, circulant per la ciutat amb aquesta identificació del vehicle manipulada. Segons el cos, en fer les comprovacions pertinents la matrícula no pertanyia al turisme en qüestió.
Els agents van aturar el cotxe a prop de dos quarts de quatre de la tarda, a la confluència dels carrers Llepant i Girona. Un cop fetes totes les revisions, van decidir immobilitzar el turisme fins a la correcta identificació.
La persona que anava al volant va ser denunciada com a presumpta autora d'un delicte de falsificació documental. En total, van participar dues unitats de la Policia Municipal.
Enxampen un vehicle circulant per Sabadell amb una matrícula alemanya manipulada
Denuncien el conductor com a presumpte autor d'un delicte de falsificació documental
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 16:36
Actualitzat el 02 de juliol de 2021 a les 16:49
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat
On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
