El conductor d'un patinet va resultar ferit, de caràcter lleu, aquest dilluns al matí, quan passaven dos minuts de les set, a la rotonda que hi ha a la confluència de la Ronda Ponent i Rambla Ibèria en rebre l'impacte lateral d'un turisme quan es volia incorporar.
Segons ha explicat la Policia Municipal de Sabadell, la conductora del cotxe, de 37 anys, "no va observar al vehicle de mobilitat personal" que circulava per la rotonda. Fruit de la topada, va patir ferides i va necessitar ser traslladat a l'Hospital Parc Taulí. Fins al lloc es van desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques i una unitat del cos policial.
Ferit el conductor d'un patinet en rebre l'impacte d'un turisme a la rotonda de la Ronda Ponent
Societat
Segons la Policia Municipal de Sabadell, la conductora no va veure'l
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
16 de novembre de 2021 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
