Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest diumenge tindrem un augment general dels núvols de matinada de sud a nord que deixaran el cel molt ennuvolat o cobert per la resta del dia, amb nuvolositat més abundant i compacta a la tarda i a la meitat sud.
A partir de mig matí s'espera precipitació a l'extrem sud del país que s'anirà estenent a la resta de la meitat sud del litoral i el prelitoral. Durant la tarda és possible que afecti altres punts del país de forma més aïllada, preferentment de la meitat oest, tot i que la més persistent es mantindrà al sud del país.
En general serà d'intensitat feble i acumularà quantitats minses o poc abundants, per bé que al terç sud podran ser localment abundants (més de 20 mm en 24 h) i puntualment moderades. La cota de neu se situarà entorn dels 1800 metres. La precipitació podrà anar acompanyada de fang.
La temperatura mínima pujarà lleugerament. Es mourà entre -2 i 3 ºC al Pirineu, Prepirineu i prelitoral nord, entre 0 i 5 ºC a la depressió Central i entre 3 i 8 ºC a la resta. La temperatura màxima baixarà de manera entre lleugera i moderada, especialment al sud del país. Es mourà entre 13 i 18 ºC en general tot i que serà localment més baixa a punts del Pirineu.
Ara a portada
Publicat el 30 de març de 2019 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat