La fira tradicional de Santa Llúcia obrirà portes avui divendres a partir de les 5 de la tarda. Per tercer any consecutiu ocuparà la plaça de Sant Roc i estarà oberta fins al 23 de desembre. Aquest any la fira comptarà amb tres passadissos, en lloc dels dos dels darrers anys, per facilitar un esponjament de l'espai per a caminar.
Complementàriament a la fira, es col·locaran fotografies de grans dimensions a la façana de l’Ajuntament procedents de l’Arxiu Històric de Sabadell. Es tracta de quatre lones de 2,30 x 3 metres amb imatges antigues de diferents llocs de la ciutat que es van il·luminar per diferents motius, com ara les festes de Nadal o la celebració de la Festa Major.
La Fira de Santa Llúcia compta amb més de 80 anys d’història i romandrà a la plaça de Sant Roc fins al 23 de desembre de 10 del matí a les 2 del migdia i de 5 de la tarda a 9 del vespre (fins a les 10 de la nit els dies 1, 6, 7 i 8 de desembre). La vintena de parades de la fira ofereixen els productes tradicionals per guarnir la llar per les festes, des d’arbres i tions, nadales i figures i elements dels pessebres.
Activitats complementàries
En el marc de la Campanya de Nadal, l’Agrupació Fira Santa Llúcia organitzarà diverses activitats, entre les quals destaca el concurs infantil Troba l’Estrella Pintada, de l’1 al 22 de desembre, o el taller infantil de galetes de Nadal, el 9 de desembre, d’11 a 2. A més, col·laboraran amb el Club Falcons Sabadell en el muntatge del Pessebre i en el Tió gegant el 16 de desembre de 17.30 a 19.30.
Els paradistes de la Fira de Santa Llúcia col·laboren, a més, en la il·luminació de la figuera del pati de la Casa Duran, on s’ubicarà el pessebre de la ciutat, així com en la il·luminació dels arbres del Racó del Campanar i la plaça de Sant Roc.
FOTOS Les parades de la Fira de Santa Llúcia ja llueixen a la plaça Sant Roc
Imatges històriques gegants es penjaran a l’Ajuntament
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
30 de novembre de 2018 a
les 22:20
Actualitzat el
30 de novembre de 2018 a les
22:27
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
