Un lector de NacióSabadell ens fa arribar la seva queixa sobre el lent funcionament del servei de Correus a la capital comarcal. Assegura que el volum de treballadors és totalment insuficient per cobrir la demanda de clients que volen enviar o recollir algun document o paquet, sumat a la "paciència", diu, amb què es duen a terme simples tràmits darrera del taulell.
El lector parla obertament "d'inoperància", donat que a primera hora, diu, tot i el volum de clients que ja hi ha, no hi ha suficient treballadors per respondre a la necessitat que es genera. Apunta, així, a una poca resposta per part de l'empresa a la realitat d'una ciutat com Sabadell.
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 01 de febrer de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
