Un lector de NacióSabadell ens fa arribar la seva queixa sobre el lent funcionament del servei de Correus a la capital comarcal. Assegura que el volum de treballadors és totalment insuficient per cobrir la demanda de clients que volen enviar o recollir algun document o paquet, sumat a la "paciència", diu, amb què es duen a terme simples tràmits darrera del taulell.
El lector parla obertament "d'inoperància", donat que a primera hora, diu, tot i el volum de clients que ja hi ha, no hi ha suficient treballadors per respondre a la necessitat que es genera. Apunta, així, a una poca resposta per part de l'empresa a la realitat d'una ciutat com Sabadell.
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 01 de febrer de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera