Els Mossos d'Esquadra han advertit d'una tècnica de robatori que va tenir lloc fa pocs dies a Sabadell, el "furt de la taca". Segons expliquen, els assaltants taquen la víctima expressament i s'ofereixen a ajudar-la, i acaben perpetrant el robatori.
Els fets van tenir lloc dimarts, 27 de juny, al carrer de Salvat Papasseit, al barri de la Creu de Barberà, al voltant d'uns caixers automàtics, cap a les 12 del migdia. La víctima, un home de 87 anys, va ser envoltat per tres persones, dues dones i un home, que li van ruixar la roba amb un líquid i pretenien robar-li. L'home, però, s'hi va resistir. Els lladres, aleshores, van sostreure-li la bossa de mà que duia penjada, plena de llibretes bancàries.
Dos agents dels Mossos que patrullaven a peu per la zona van permetre detenir in fraganti de les dues dones, però la tercera persona va fugir corrents. El cos policial demana la màxima precaució a la ciutadania, especialment aquests dies de cobrament de pensions i nòmines, en especial als col·lectius més vulnerables.
Intenten robar un home amb el mètode del «furt de la taca» a Sabadell
Societat
Els Mossos van detenir dos dels tres assaltants "in fraganti"
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
29 de juny de 2023 a
les 18:12
Actualitzat el
29 de juny de 2023 a les
18:29
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
