El Parc Audiovisual de Catalunya i la productora Gestmusic Endemol han signat formalment el contracte pel qual la nova Acadèmia d'Operación Triunfo, el talent show’de RTVE, s’instal·larà a les instal·lacions del Parc, a Terrassa. L'Ajuntament de Terrassa ha anunciat avui que ja és oficial l'acord.
"OT", una producció de RTVE en col·laboració amb Gestmusic Endemol Shine Iberia, està ara mateix en fase de càsting per diverses ciutats de l’Estat per seleccionar els aspirants a participar a la nova edició del famós talent show, que es començarà a emetre a la tardor. El tram final del càsting tindrà lloc al setembre. Entre 18 i 20 aspirants passaran a l’última fase, que serà una gala en directe des de Terrassa, al nou plató de "OT", en la qual 16 aspirants passaran a convertir-se en concursants oficials i entraran, per tant, a formar-se a la nova Acadèmia.
Les instal·lacions de la nova Acadèmia ocuparan tres plantes (aproximadament 2.200 metres quadrats) i un gran plató al Parc Audiovisual de Catalunya. Aquesta setmana la productora ha iniciat les obres, que executen quatre empreses de la comarca, tres de les quals són terrassenques.
Ja és oficial: l'acadèmia d'«Operación Triunfo» s'instal·larà a Terrassa
El Parc Audiovisual de Catalunya i la productora Gestmusic Endemol han signat formalment el contracte
- Xavier Novell en una imatge d'arxiu. -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 11 de juliol de 2017 a les 22:46
Actualitzat el 11 de juliol de 2017 a les 22:48
Et pot interessar
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
