L'exalcalde de Sabadell, i actual delegat del Govern a Barcelona, Juli Fernàndez, ha estat escollit per ser el candidat d'ERC al Vallès Occidental a les properes eleccions catalanes del 14 de febrer. Així ho decidit el congrés de la formació a al comarca, celebrat el passat divendres, i on va aconseguir el 56% dels suports.
Fernàndez va anunciar la seva intenció de liderar el partit al Vallès Occidental fa una mica més de dues setmanes, amb la voluntat, tal com deia en el seu missatge a les xarxes socials, de "treballar pel benestar de la gent i la llibertat del país".
Fernàndez no serà l'única representació sabadellenca, Clara Palau, que en els comicis municipals de 2019 va anar de número 10 a les llistes republicanes, ha estat escollida en segon lloc.
També l'acompanyaran en ser escollides en el congrés comarcal d'ERC, Montse Font, de Terrassa; Anna Piñol, de Matadepera; Oriol Cisteró, de Sant Cugat, i Marçal Llimona, de Viladecavalls.
Juli Fernàndez, escollit per liderar la llista d'ERC al Vallès Occidental el 14-F
Una altra sabadellenca, Clara Palau, l'acompanyarà com a segona més votada
ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 29 de novembre de 2020 a les 17:11
Actualitzat el 29 de novembre de 2020 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025