L'administració de loteria del Baricentro ha validat aquest dimecres, 12 d'agost, una butlleta guanyadora de la segona categoria de la "Bonoloto", celebrat aquest mateix dia. El premi han estat 48.931,15 euros. En concret, el guardó s'ha registrat a l'administració número 3 del municipi vallesà.
El premi ha estat un dels tres guanyadors d'aquesta categoria, també han rebut aquesta quantitat en una altra població catalana, a l'administració número 1 de Vilafranca del Penedès i l'altra, a Huelva.
Tots aquests han encertat cinc dels sis números, més el complementari de la combinació guanyadora: 7, 9, 13, 21, 27 i 43 i el complementari, el 22.
El primer premi ha quedat orfe i s'ha generat un pot que, en el cas que hi hagi un únic encertant en el següent sorteig, guanyaria 1,1 milions d'euros.
La «Bonoloto» deixa gairebé 50.000 euros al Baricentro
És un dels tres premis de segona categoria del sorteig
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2020 a les 19:36
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments