Un lector de NacióSabadell ens fa arribar una nova imatge d'escombraries fora del contenidor, en aquest cas al carrer Espirall. La brossa es veu clarament fora dels seus recipients, i el lector ens assegura que l'olor que se'n desprenia era molt fort, convertint el passeig per aquest carrer en una desagradable experiència.
A aquest fet se suma la presència nombrosa de defecacions canines en una petita zona verda que hi ha tot just davant, obra de la poca capacitat dels seus amos de recollir el que els animals deixen pel camí.

- Escombraries fora del contenidor. | NacióSabadell / Cedida -
- |
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Sabadell garanteix contundència amb els ocupes i amb els radicals que provoquen aldarulls Redacció
-
-
L’incendi de la Segarra dispara les alarmes: «Si no plou, la situació serà crítica als boscos» Àlvar Llobet i Sotelo | Arnau Urgell i Vidal
-
Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents Redacció
Publicat el 17 de març de 2016 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat