Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dimarts tindrem cel serè en general, amb el creixement de núvols d'evolució diürna a partir de migdia al Pirineu i a altres zones de muntanya. Independentment, fins a mig matí i de nou a partir del vespre hi haurà alguns intervals de núvols baixos a la meitat sud del litoral i prelitoral que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat.
La temperatura mínima serà semblant i oscil·larà entre 13 i 18 ºC al Pirineu i al Prepirineu, entre 16 i 21 ºC a la depressió Central, al prelitoral i al litoral nord i entre 19 i 24 ºC a la resta del litoral i a la vall de l'Ebre. La màxima serà semblant o lleugerament més alta en general i se situarà entre 29 i 34 ºC al Pirineu i al litoral, entre 34 i 39 ºC a Ponent i entre 31 i 36 ºC a la resta.
ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 05 d’agost de 2019 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025