La Cambra de Comerç de Sabadell ha recuperat enguany els Premis Cambra, un esdeveniment que feia deu anys que no organitzava i aquest dijous al vespre van tornar a la ciutat, a l'Espai Cultura de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, reconeixent l'empresari tèxtil Josep Bombardó, desaparegut el passat mes de març.
Un guardó a la trajectòria personal i empresarial a títol pòstum perquè "no només va dedicar la seva vida a innovar i fer créixer els negocis familiars", també per la seva vinculació i compromís amb iniciatives com el Gremi de Fabricants de Sabadell, Barcelona Moda Centre i l’Escola Superior de Disseny (ESDI).
No va ser l'únic premi de la nit, també es va repartir al mèrit empresarial a la companyia líder en el refinat d'olis i greixos vegetals per als sectors de l’alimentació humana i animal, Lípidos Santiga. Així com a la trajectòria d'una entitat al Parc de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per "facilitar la interacció" entre el coneixement i la tecnologia amb el món empresarial i la societat.
La cita va estar presidida pel conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, acompanyat del president de la Cambra, Ramon Alberich. La institució sabadellenca ha justificat la recuperació d'aquests guardons, per una banda, per "recuperar la normalitat al costat de les empreses" i, per l'altra, "reconèixer l’esforç dels que contribueixen a la millora de la competitivitat del nostre país, sense oblidar la seva responsabilitat amb la societat i el seu entorn".
La Cambra de Comerç de Sabadell recupera els seus premis reconeixent Josep Bombardó
Un esdeveniment que torna deu anys després i també premia el Parc de Recerca de la UAB i Lípidos Santiga
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 15 d’octubre de 2021 a les 18:37
Actualitzat el 15 d’octubre de 2021 a les 18:48
Et pot interessar
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
